09 November, 2013

Happy New Year

Voici une nouvelle carte pour le temps des fêtes.
À force de voir des cartes façon tableau de craie, j'avais envie de me lancer dans le monochromatique mais dans une tonalité plus chaude.
Je me suis inspirée du sketch Mojo 138 de Mojo monday pour cette carte :


Je vais participer aux challenges suivants :
Impression Obsession challenge : Holiday Cards, Tags & Gifts.
- Simon Says Stamp challenge : Simon says keep it clean and simple (Je ne sais pas si ma carte est "clean" mais elle est simple).
Mojo monday 318 contest.



Impression Obsession stamps :
Cover-A-Card snowflakes CC066
Cover-A-CArd Nordic Stripes CC136
Cover-A-Card Spatter CC059
Happy New Year C3847

Maped punch snowflake
White embossing powder
Merci de votre visite!
Thanks for stopping by!

7 comments:

  1. Love the white on the kraft and those gorgeous snowflakes! Thanks for playing in the IO challenge!!

    ReplyDelete
  2. I love this card! The white embossing on the kraft cardstock looks absolutely gorgeous! Thanks for joining us at the Simon Says Wednesday Challenge Blog!

    ReplyDelete
  3. L'esprit de cette carte est très élégant et très festif ! J'adore !

    ReplyDelete
  4. Rachel, this is just so pretty! Love the warm colors and your images are so wonderful the way you used them!!!

    ReplyDelete
  5. Moi aussi j'ai l'intention d'essayer l'effet chalkboard... J'aime beaucoup l'association des couleurs Kraft et white. Tres belle carte!

    ReplyDelete
  6. Awesome card! Love the kraft and white combo. Also like how you used the nordic stripes background and your cute snowflake embellishment. Thanks for sharing.

    Katie B.

    ReplyDelete
  7. So pretty! Love the warm colors! Thanks for playing the IO Challenge!

    ReplyDelete

Merci pour vos commentaires toujours très appréciés!
Thank you very much for your comments!