23 February, 2015

Happy Birthday!

Aujourd'hui j'ai utilisé ma Gelli-Plate.
Deux impressions sont ressorties du lot dont une qui me faisait penser à une tulipe dans un jardin. J'ai décidé de l'utiliser pour faire une carte printannière histoire de mettre un peu de chaleur à cet hiver froid et interminable.

Handmade Birthday Card Impression Obsession

Handmade Birthday Card Impression Obsession

Impression Obsession dies:
- Happy Birthday Word - DIE166-F
- Butterfly Set - DIE046-A
Spellbinders dies
Sizzix Tim Holtz embossing folder Bubble
Acrylic paints
Bubble wrap
Wink Of Stella clear (on the butterflies)

Je vais soumettre ma carte aux challenges suivants:
- Simon Says Stamp (monday challenge): "No Rules!"
- Simon Says Stamp (wednesday challenge): "Add A Little Texture!"

2 comments:

  1. FABULOUS colors and dimensions! Well done! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Add A Little Texture” Challenge!

    ReplyDelete
  2. Gorgeous card! love the bright fun colors! So funky! Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    ReplyDelete

Merci pour vos commentaires toujours très appréciés!
Thank you very much for your comments!