06 June, 2014

Une carte masculine

Enfin, je pense qu'elle est masculine dans un sens.
Ce n'est pas parce que c'est pour un homme que ça doit être triste, non?

Je me suis découvert un goût certain pour les effets "aquarelle".
Je pense que je vais expérimenter dans cette voie.

Je vais soumettre ma carte aux challenges suivants :
- Impression Obsession : "Masculine"
- Simon Says Stamp (monday challenge) : "Magic" de part les reflets brillants que je trouve magiques justement!
- Simon Says Stamp (wednesday challenge) : "Masculine"



Recette :
Impression Obsession stamps : 
- Butterfly silhouette C5008
- Grunge Circle 1 C13117
- Elegant Swirl D8717
Impression Obsession Dies :
- Butterfly Set DIE046-A
- Border Duo 2 Die Set DIE018-V
Spellbinders
Aquarelle
Ranger Perfect Pearls Sunflower Sparkle
Wink Of Stella (Gold)

Autre version un peu moins masculine sans doute :



Merci de votre visite - Thanks for stopping by!

5 comments:

  1. Wow! This is gorgeous. The gold details are absolutely delightful. I love the border and all the butterflies. Thank you so much for joining us at the Simon Says Wednesday Challenge Blog! :)

    ReplyDelete
  2. A magnificent creation. I love all the bright colors. Especially the gold butterfly.

    ReplyDelete
  3. This is such a gorgeous card. Love the beautiful background colors and patterns you created. The sentiment is fabulous. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    ReplyDelete
  4. Beautiful! Love the gold with the rich colors in the background. Not sure which version I like best! Great job! Thanks for sharing.

    Katie B.

    ReplyDelete
  5. Gorgeous colors! Thanks for playing the Impression Obsession Challenge!

    ReplyDelete

Merci pour vos commentaires toujours très appréciés!
Thank you very much for your comments!