06 November, 2014

Thanks

Aujourd'hui je me suis amusée avec ma gelli plate faite maison. J'en ai une originale plus grande (8*10) mais je n'ai pas encore osé m'en servir. J'ai préféré expérimenter sur une plaque plus "cheap". Pour une première je suis assez contente du résultat!

Impression Obsession IO stamps dies

Impression Obsession dies :
Hollyhocks - DIE169-R
Butterfly Set DIE046-A
Sm. Grass Border - DIE096-D
Thanks Word die, DIE162-A
Impression Obsession stamp :
Cover-a-Card Spatter - CC059
Distress Inks & Acrylic Paints

Je vais soumettre ma carte aux challenges suivants :
- Impression Obsession : "Thanksgiving Wishes!"

2 comments:

  1. Love this card! These colors look awesome together. Great IO dies too. Thanks for sharing.

    Katie B.

    ReplyDelete
  2. Gorgeous! Thanks for playing the Impression Obsession Challenge!

    ReplyDelete

Merci pour vos commentaires toujours très appréciés!
Thank you very much for your comments!