27 February, 2014

Let's celebrate!

Voici une carte pour célébrer une occasion spéciale.
Le challenge de Impression Obsession étant : "Favorite technique", j'ai utilisé mes dies, parce que je les utilise de plus en plus. J'aime également beaucoup faire des fonds avec les encres de Tim Holtz (Distress Inks) que j'ai utilisées abondamment ici. Enfin, pas de carte sans mes étampes Cover-A-Card de Impression Obsession. 
Je vais également soumettre ma carte à Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Anything goes with pearls.



Impression Obsession stamps:
Let's Celebrate! B5510
Cover-A-Card Stitches CC080 (very subtle)
Cover-A-Card Greenery CC018
Impression Obsession cutting dies:
Layered Floral Set - DIE047-J
Leafy Branch - DIE055-N
Spellbinders Nestabilities
Distress Inks

4 comments:

  1. Gorgeous card Rachel, so striking and pretty.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Mandy xx

    ReplyDelete
  2. Beautiful card! The colors are just wonderful, and the flowers are so pretty against the background! Great job! Thanks for sharing.

    Katie B.

    ReplyDelete
  3. Very, very pretty! Great job.

    ReplyDelete
  4. j;adore les couleurs sont extra
    bibiana

    ReplyDelete

Merci pour vos commentaires toujours très appréciés!
Thank you very much for your comments!